Klachtenprocedure
Wanneer je een klacht hebt, ontvang je binnen 2 werkdagen een bevestiging dat je klacht binnen is gekomen. Alle klachten worden absoluut vertrouwelijk behandeld. We zullen de klacht zorgvuldig bekijken en binnen 2 weken ontvang je een voorstel van ons, hoe we de klacht willen gaan afhandelen. We gaan er vanuit dat we binnen 4 weken tot een oplossing zijn gekomen. Mocht er langer tijd nodig zijn, dan ontvang je van ons bericht met een indicatie van tijd.
Wanneer we niet tot overeenstemming komen, dan kunnen we overgaan tot het inschakelen van het CAT, de geschillencommissie, waarbij Marion Berndsen, Instituut voor Mentale Training, is aangesloten. We gaan er echter vanuit, dat dit niet nodig zal zijn. Mocht het echter nodig zijn dat het CAT wordt ingeroepen, zal het oordeel van het CAT bindend zijn en zullen wij deze beslissing zo snel mogelijk afhandelen. De klacht en de wijze van afhandeling worden bewaard en geregistreerd voor een periode van 2 jaar.
Heb je een piramide besteld en betaald, dan gaat traject van het persoonlijke vervaardigen van de piramide voor jou, direct in. De piramide wordt voor eenieder persoonlijk en handmatig gemaakt. Het is daarom niet mogelijk de order te annuleren en de betaling terug te betalen, daar het product reeds gemaakt wordt.
Wanneer je een opleiding betaald hebt en je wilt deze zelf annuleren, wordt het bedrag tot 14 dagen vóór aanvang van het starten van de opleiding teruggestort, met aftrek van EUR 100,- administratiekosten. Verder is restitutie van opleidingsgeld niet mogelijk in verband met het feit dat er een plaats voor je is vrijgehouden.
Verder probeert Marion Berndsen, Instituut voor Mentale Training alle klachten op zich te bekijken en naar alle oprechtheid te handelen.
Meer informatie kan je vinden in de algemene voorwaarden onderaan de pagina Opleidingen van deze site.